"Κι ήμουν στο σκοτάδι.Κι ήμουν το σκοτάδι.Και με είδε μια αχτίδα" Κ.Κ

25.1.10

"γιατι sadsadsadsadsadsad??"

ρε δεν είμαι καλάααα.το κεφάλι μου γυρίζει
με ψυχολογία πιο κάτω κ από το μηδέν πραγματικά
αυτή τη περίοδο κάνω τρομακτικές προσπάθειες να σκάσω χαμόγελο αλλά δεν.
ένα βήμα μπρος,δύο βήματα πίσω συνέχεια συνέχεια συνέχεια
(θυμάμαι ακόμα μια αγγελική να λέει βήμα δεν έχεις κάνει μάγκα μου και ύστερα αγγαλιά)
τα ρίχνω όλα στην εξεταστική και περιμένω να τελειώσει να μπορώ να ταξιδέψω πάλι,να κάνω πράγματα,να βρω τον εαυτό μου
"-υπομονή ρε"."-θα δούμε"


reckoner στο repeat σήμερα για κάποιο λόγο περίεργο,εντελώς περίεργο
(συγκέντρωσα όλη τη θλίψη του κόσμου σε ένα δωμάτιο)
με πάει 2 καλοκαίρια πίσω ιούλιος ή αύγουστος(?),λευκάδα,μπ3 και sleeping bag,στα ίδια είμαστε φιλαράκι...πάλι;πάααλι;

reckoner,take me with you...




1 σχόλιο: