"Κι ήμουν στο σκοτάδι.Κι ήμουν το σκοτάδι.Και με είδε μια αχτίδα" Κ.Κ

19.12.10


Στο καντραν του ραδιοφώνου μου με περιμένουν όλες οι πόλεις που ονειρεύτηκα...Βαγδάτη,Πράγα,Νέα Ορλεάνη...
Στέλνουν τους ήχους τους μέσα απο μεσαία κύμματα και σύννεφα παρασίτων.
Είναι απο κείνα τα παλιά ραδιόφωνα τότε που όλα τα ταξίδια έξω από την πόλη ήταν πολύ μακρινά εως και αδύνατα,τότε λοιπόν με μια κίνηση της βελόνας βρισκόσουν απ την Αθήνα στη Βαγδάτη και με μια πιο απαλή κίνηση από τη Βαγδάτη στη Ταγγέρη.
Ίσως σε κάποιο μέρος του κόσμου,σε κάποιο άλλο καντράν,κάποιος ακούει μέσα απ'τα παράσιτα την Αθήνα...μια τοσο μακρινή πόλη γι'αυτόν,όσο μακρινή και για μένα...



"φτηνά τσιγάρα"

2 σχόλια:

  1. αλλος ενας συλλεκτης στιγμων...... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Στο καντραν του ραδιοφώνου μου με περιμένουν όλες οι πόλεις που ονειρεύτηκα."

    Μόλις έγραψα αυτή τη φράση στο google προσπαθώντας να θυμηθώ που την είχα ακούσει και μου έμεινε. Και τσουπ! βρέθηκα εδώ! Όμορφα είναι, λέω να μείνω. :)

    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή