"Κι ήμουν στο σκοτάδι.Κι ήμουν το σκοτάδι.Και με είδε μια αχτίδα" Κ.Κ

8.1.12

σε ένα σπίτι με αγνωστές φάτσες και γνωστές φάτσες
να μη ξέρω σχεδόν κανέναν τους γύρω στα είκοσι και βάλε άτομα
και πραγματικά να νιώθω τόοοσο χαμένη.μόνο χαμένη ρε
κάποιοι από αυτούς χορεύουν ή κουνάνε απλά το κεφάλι τους
η μουσική είναι καλή αλλά δεν γίνεται να συγκεντρωθώ 
σκέτη αποτυχία δηλαδή
κάθομαι και πίνω κρασί από τις 8 το απόγευμα
τους ψυχολόγησα σου λέω θα μπορούσαν όλοι τους να πεθάνουν αυτή τη στιγμή από ανίατη βαρεμάρα χωρίς πλάκα.
μέσα σε αυτούς πρώτη εγώ
μιλούν για πράγματα ακαταλαβίστικα κι αντιμετωπίζουν προβλήματα ύπνου μάλλον 
είναι αρκετά ευγενικοί ζητούν τη γνώμη μου
δεν προσέχω καν σκάω χαμόγελα μόνο και κοιτάζω εξω από το παράθυρο
που βρίσκεσαι γαμώτο;;
το βράδυ μου έκλεισε
ένας τύπος προσπαθεί να μου την πέσει εδώ και ώρα ζητάει αναπτήρες τσιγάρα μου βάζει κρασί
λέει οτι του αρέσει το βλέμμα μου και ξενερώνω.
σκεφτομαι το βλέμμα σου


 πως πάει αυτό που λέει space is only noise if you can see..


Vincent Gallo - Was by midnight boom

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου