"Κι ήμουν στο σκοτάδι.Κι ήμουν το σκοτάδι.Και με είδε μια αχτίδα" Κ.Κ

2.12.09

your fire burns for me,red as grace


*Blush-Hereafter του Wim Vandekeybus*

Άκου εδώ.Τον Ιούλιο που μας πέρασε είχα την τύχη να παρακολουθήσω στο διεθνές φεστιβαλ χορού Αθηνών μια απίστευτη παράσταση ονόματι nieuwZwart του Βέλγου χορογράφου,σκηνοθέτη και φωτογράφου Wim Vandekeybus και της ομάδας του Ultima Vez.
Ήταν τυχερό μου όντως διότι αρχικά είχα πάει γι' άλλη παράσταση στο φεστιβάλ η οποία εν τέλη δεν έκατσε,ευτυχώς δηλαδή διότι δεν θα είχα μάθει πότε τον παραπάνω κύριο με το περίεργο όνομα ούτε θα είχα το ευτύχημα να παρακολουθήσω έργο του από κοντά.
Οι προσδοκίες μου ήταν εξίσου υψηλές και δεν διαψεύσθηκαν , όταν έμαθα πως βγήκαν στις αίθουσες οι ταινίες του Blush-Hereafter (2 ταινίες σε ενιαίο πρόγραμμα,παραγωγή του 2005 και 2007 αντίστοιχα)
Ο χορός συναντά το cinema,οι δύο τέχνες συνεργάζονται μέσα από τη ματιά του Wim Vandekeybus και το αποτέλεσμα σε αφήνει έκπληκτο.Σκοπός τους να σε σαγηνέυσουν αφυπνίζοντας τις αισθήσεις και το καταφέρνουν(τουλάχιστον μιλώντας για το προσωπικό μου βίωμα και πως το ένιωσα εγώ).
Χαρακτηρίστηκαν ως "Ένα εκρηκτικής ομορφιάς Διονυσιακό μείγμα",πιστεύω η πιο εύστοχη φράση για την περιγραφή τους,γι' αυτό και τη δανείζομαι.
Τις μουσικές και στα δύο έργα επιμελείται ο David Eugene Edwards μέλος των projects Woven Hand(οι οποίοι έδωσαν ένα υπέεεεροχο live την Παρασκευή 27-11 στο Αν club!!!!τέλεια εμφάνιση να τα λέμε κ αυτά,πάντα τέτοια) και 16 horsepower.Τώρα λοιπόν που ακούω και το ομώνυμο album τους blush(που αποτελεί soundtrack της 1ης) θυμήθηκα τις ταινίες κι έκανα αυτό εδώ το ποστ για όσους βρίσκουν ενδιαφέρουσα τη σύμπραξη χόρου-κινηματογράφου ή θέλουν να πειραματιστούν με dance films.Πιστευώ αξίζει να ρίξουν μια ματιά.

Γενικά για τα εργάκια:

Blush:





"but if you decide to disappear,disappear without a trace...i'll search and find a thousand seas to drown my memories of you"

Hereafter:




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου