"Κι ήμουν στο σκοτάδι.Κι ήμουν το σκοτάδι.Και με είδε μια αχτίδα" Κ.Κ

8.3.10

you never did anything wrong

αστεροειδής 221 Ηώς,
someday,
στη ταράτσα μέχρι να ξημερώσει ή και όχι

περνούσαμε τις μέρες μας
ψάχνοντας όμορφες φράσεις να γεμίζουμε ημερολόγια

τελευταία νύχτα.αύριο θα έχεις φύγει απο δω
πως νιώθεις?
βυθίζομαι σε ένα αστέρι βυθίζομαι

στο θέμα τώρα
big mistakes biggest hurt

αν και δεν το άκουσες
μέσα στο σκοτάδι είχα ψιθυρίσει
η ευτυχία είναι στιγμές ρε
μα δεν τις θέλω πια γιατί κουράστηκα(δεν είναι αλήθεια)
βλάσθημη ρε
δενείναιαλήθεια
κι ύστερα είπα the whole past on my mind,remember the small things
remember the small things είναι η συμβουλή

ωστόσο τη διαδρομή μέχρι να βρούμε μια χούφτα λαμπιόνια
την έχω κάνει πολλές φορές με το μυαλό μου
ούτε που τόλμησα όμως να ξαναπάω
έστω και μόνη μου
ποτέ
δεν θέλω να έχω άλλες αναμνήσεις απο κει παρά μόνο μαζί σου
(ξέρω ένα μέρος,κλείσε τα μάτια,σχεδόν σιωπή,τότε είναι που απαρνήθηκα του κόσμου την αθλιότητα)


συννεφιασμένο βλέμμα μαζί δισεκατομμύριατριακόσιεςπέντε στιγμές απελπισίας
sorry,i didn't notice

εκείνο το βράδυ μέσα στο σκοτάδι
δεν με απογοήτευσες,όχι
άλλωστε έχω συνηθίσει να τελειώνω μόνη μου τους διαλόγους μαζί σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου