"Κι ήμουν στο σκοτάδι.Κι ήμουν το σκοτάδι.Και με είδε μια αχτίδα" Κ.Κ

16.11.09

Μemorie Dal Futuro



"MONO"
A)Memorie dal futuro 9:40
B)Due foglie,una candela:il soffio del Vento 3:50

Ακούγοντας το πρώτο δικό μου ολόδικο μου βινύλιο,κοιτάζω σα παιδάκι που μόλις του αγόρασαν γλυφιτζούρι το εξώφυλλο.(λες και το βλέπω πρώτη φορά ενώ πάει πολύς καιρός κι ούτε που το κατάλαβα,τέλος πάντων)
Ένας ατέρμονος γκρίζος ουρανός.Τι άλλο?
Η ώρα είναι 2:32am ακριβώς.Άπο συναισθήματα ότι να ναι.Για ύπνο ούτε λόγος όμως.
Η νύχτα είναι μεγάλη οι μουσικές πολλές.Οι πένες απο τη μία γράφουν fender medium κ από την άλλη Mono,23-3-09,Glasgow
Τι άλλο?Μάλιστα...
Ένα ευχαριστώ μου μένει να πω και να στείλω χαμόγελα στη Σκωτία.Aυτά.




2 σχόλια:

  1. να ευχηθω καλη αρχη στην αναζήτηση καλών δίσκων , γιατι την αναζητηση καλής μουσικής την έχεις ξεκινησει καιρό τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ!!!είναι μέχρι να σου μπει το μικρόβιο...im ready

    ΑπάντησηΔιαγραφή